22 Nov 2013

Outfits 22/11/2013

Ahoj,
tak dneska se s vámi zase podělíme o naše outfity. Jako každý čtvrtek jsme byly fotit nové lookboky. Co si o nich myslíte? :)

Adéla
Outfit jsem vymýšlela na poslední chvíli, ale myslím, že to dopadlo vcelku dobře. Na sobě mám boyfriend džíny ze Zary, pásek s cvočky (ukradenej od mámy :D), černou dlouhou průsvitnou košili z H&M a růžové lodičky, které jsem dostala od přítele. :)




LOOKBOOK: adela1
instagram: @adelaka

Tessie
Oproti minulému týdnu jsem teď zas zvolila něžnější outfit. Hlavním prvkem je moje nová kabelka ze Zary, kterou miluju. Dívala jsem se na ní v obchodě hrozně dlouho, ale nikdy se neodhodlala si ji za tu cenu koupit. Nakonec jí mám za poloviční cenu z votočvohoz :) Oblíbený krémový svetřík je z H&M, světlé džíny z C&A a svoje milované Conversky už bych si konečně mohla vyprat :(






Lookbook: Tessie B.
Instagram: tessie93


For our readers that don't speak Czech: Our English look's descriptions are on our Lookbook profiles under the photos :) If you'll try to translate these texts in Google Translate, please, give us feed-back if you can easily understand it. Thank you :)

3 comments:

  1. hello hun..cute outfit... wanna follow each other? just tell me if u follow me, then i'll follow u back immediatley.

    Loves
    trokesland.blogspot.com

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...