25 May 2014

NEW IN - Tessie


Tessie's NEW IN - EBAY


Jednoho dne jsem mírně zešílela a rozhodla se koupit si na Ebay co nejvíc věcí jsem mohla - ano, jsem shopaholik :D Nakonec jsem skončila s deseti věcmi za asi 100 dolarů, což je podle mě uplně super! Vše dorazilo v pořádku, až na maxi sukni, která měla divný tvar a barva byla o dost tmavší než jsem čekala, ale už jsem ji prodala na votoči, takže je vše fajn :) Zde je 9 kousků, které zůstaly :) Nemůžu se dočkat, až je budu nosit!

One day, I got a bit crazy and decided to buy as many things on Ebay as possible - yes, shopaholic right here :D I ended up purchasing 10 things for approximately 100 dollars, which is, I think, great! They all arrived ok, except for one maxi skirt, which had a weird shape and way darker colour than I expected - but I have already sold it on votocvohoz.cz, so it's fine :) So here are the 9 beautiful pieces that remained :) I can't wait to wear them all!




Jak vidíte, objednala jsem si hlavně spodní díly oblečení, protože topů a triček mám víc než dost.

 As you can see, I ordered mostly skirts and shorts, because I have way too many tops and T-shirts.




White skort  HERE
(měla na sobě visačku ZARA basic :D ... /// it had a ZARA basics price tag :D...)

White highwaisted shorts HERE 
(na vyhublé asijské modelce vypadají o dost jinak, takže na mě takhle nafouklý tvar nemají /// they look quite different on the skinny Asian model, so they don't have this shape on me :D)



Lilac skirt  HERE
(strašně se mi líbí ta barva /// love the colour)

Red skirt  HERE
(opět jiná barva než jsem čekala a je dost krátká na to, abych ji nosila v Praze, takže si ji asi schovám k moři /// also has a different colour than I expected and is way too short for me to wear it in Prague, so I'll save it to the beach)




ICE CREAM TOP HERE
(já vím, já vím, topů mám víc než dost, ale tenhle byl extra levný :D /// I know, I know, but this top was extremely cheap :D)




ROLL UP CLUTCH  HERE
(tenhle styl psaníčka jsem hledala hrozně dlouho, takže jsem potom přemýšlela, jestli si ho nemám koupit ve víc barvách, ale nakonec jsem se utvrdila v tom, že jedno bude stačit a vzala jsem jen béžové /// I've been looking for this style of purse for a very long time, so I was thinking of buying more different colours but then I convinced myself than beige would be perfect)

WHITE CLUTCH   HERE
( konečně jedna něžná bílá na léto :) /// finally a white soft one for Summer days :))



NECKLACE  HERE
(miluju miluju miluju - víc není potřeba dodat /// love it love it love it - no more comments needed)


HEELED SANDALS  HERE
(z téhle položky mám asi největší radost ze všech, chtěla jsem je tak hrozně dlouho a konecně je mám a jsou perfektní <3 /// this is probably the item I am most happy about - I wanted these black beauties for so long and finally have them and they are perfect <3)



Tak jak se vám líbí? :) Piště své názory do komentářů!

So what do you think? :) Leave your opinion in the comments!

12 comments:

  1. Nejsou ty skort pruhledne? :) jinak všechno krásné ❤️
    www.themonnmon.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Celkem jsou :( Teda ta skort vepředu ne, jak je víc vrstev, ale zezadu docela jo.. Ty bílé kraťasy taky hlavně vzadu - a to hodne, k těm budu muset nosit delší trika. Uvidím, jak to bude vypadat :)

      Delete
  2. Jak teď koukám půlku věcí mám ve wishlistu na ebay :D

    ReplyDelete
  3. krásné sukně! znám to, na ebay se nakupuje mooc dobře:D jenom je potřeba dávat občas pozor na tu kvalitu no..:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) jasně, s tím se musí počítat, no zimní kabát nebo pořádné boty bych si tam nekoupila, u takovýhlech letních věcí se to dá vydržet :)

      Delete
  4. tie sukne sú krásne a tie topánky- uplne dokonalé :)

    ReplyDelete
  5. Smím se zeptat, za jak dlouho dorazila bílá kabelka? Je boží! :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...