29 Jun 2014

OUTFITS 29/6/2014

Tessie

instagram - @tessie93

Co může shopaholikovi udělat větší radost, než sehnat nádherný kousek za směšnou cenu? Tuhle sezónu jsem úplně zamilovaná do pastelových barev (jak už jste si možná všimli :D) a tohle úžasné šeříkové sáčko mě stálo rovných 50 Kč. Našla jsem ho v sekáči na Ládví, stálo mě to vcelku přehrabování, ale i když je to velikost 42 a já běžně nosím 36, musela jsem si ho vyzkoušet. Nakonec jsem usoudila, že jako oversize nevypadá vůbec špatně a koupila jsem ho :) S ním ještě baby pink svetřík za 30 Kč, ten ukážu v nějakém z příštích článků. Sandálky na podpatku i psaníčko jsou z Ebay. Měly jste také v poslední době štěstí na nějaký skvělý úlovek? :)

What else can make a shopaholic happier than to find a beautiful piece for a ridiculous price? This season I am totally in love with pastel colors (As you may have noticed: D) and this amazing lilac blazer cost 50 CZK = something over 2 dollars. I found it in one second hand in Ládví, I had to go through some ugly old clothes to find it but even though it is size 42 and I normally wear a 36, I had to try it. And I decided that it didn't look bad at all and I bought it :) And also a pink baby sweater for 30 CZK= 1.5 dollar, which I'll definitely show in some of our future posts. Heeled sandals and purse are from eBay. Have you been this lucky to find a perfect bargain recently aswell? :)








Adela

instagram: @adelaka

Shopaholicovi udělá radost dobrý kauf a létomaniakovi zase sluneční paprsky ve vlasech a teplo! V tento sluneční den jsem si vzala vzorované šaty s ''pásečkem'' odhalující kůži (H&M), které jsem si koupila už v lednu s očekáváním, že teplo přijde trochu dříve. Z mého výrazu je poznat jasná radost z toho, že jsem si je mohla konečně vzít. K vzorovaným šatičkám jsem si vzala kabelku Michael Kors a bílé sandálky na platformě se zlatým řetízkem z Botovo.cz

Shopaholic makes a good bag happy and summerholic makes the ray of suns in a hair happy! At this sunny day, I wear patterned dress with a ''belt'' of an uncovered skin (H&M), which have i bought in January alreday with an expectations that summer will came earlier. You can see the happines in my face that I was able to finally wear them. :) I am also wearing a white Michael Kors bag and wedged sandals with a golden chain from Botovo.cz






4 comments:

  1. Terezko, já naběhla na stejné místo a trumfla jsem tě :) Maxi šaty s "chevron" potiskem za 30 Kč. Někdy se vážně vyplatí se tam přehrabovat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faakt? :) Tak to je super, určitě se tam půjdu brzy podívat znova :) Určitě to přehrabování stojí za to!

      Delete
  2. Super outfity! :)) A nechápem tie sekáčové úlovky, ja tam nikdy nemôžem nič nájsť ://

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme :) Jinak já taky hodněkrát byla neúspěšná, neznám moc dobrých sekáčů, tenhle jsem našla někde na netu a při první návštěvě hned dvě super věci, to bylo zrovna štěstí :) Protože už jsem tam samozřejmě byla podruhý a to nic jsem nenašla :D Takže půjdu znovu až tak za půl roku

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...