25 Feb 2015

NEW IN - TESSIE VII

NEW IN - From LONDON and elsewhere

Do Primarku (i do jiných obchodů) jsem se po půl roce moc těšila, před odjezdem jsem se koukala na jejich stránky, kde sice nemají celý sortiment, ale přidávají denně většinou pár nových kousků. Neměla jsem na nákupy vyhrazených tolik peněz jako když jsme jely v září do Vídně, takže jsem nečekala, že budu odcházet s x plnýma taškama, ale asi jsem si představovala, že si toho koupím trochu víc. Na mém wishlistu byly bílé slip ons (ty se mi jako jediné podařilo sehnat v New Look), světlé kalhoty s vysokým pasem (sice ne tak světlé, jak jsem chtěla, ale mám je), masivní stříbrný náhrdelník (bohužel, šperky mě tentokrát zklamaly) a bílou pouzdrovou sukni po kolena (bylo moc fajn zjistit, že mají všechny barvy od červené po modrou, ale bílou prostě ne). Navíc v obou dvou Primarcích na Oxford Street bylo tak neskutečně narváno, že jsem tentokrát ani neměla náladu něco hledat a ve věcech se přehrabovat. Je vážně nepohodlné nakupovat vevnitř v péřovém kabátu a ještě víc nepohodlné ho nést v ruce, když se potom ani neprocpete uličkou s dalšími pěti lidmi :D Kromě Primarku jsme byly ještě v New Look, River Island a Forever 21, kde bych si, mít víc peněz, určitě vybrala spoooustu věcí. Škoda, že nejsou v ČR. K věcím z Londýna vám sem dnes přidám ještě krásnou midi bílou sukni z Bershky a světřík, co mi přišel z Romwe :)

I was looking forward to visit Primark (and other stores) again and I checked their website to see what they offer. Even though they don't have the full list of clothes online, they post some pieces every day. I didn't have that much money for shopping but I honestly thought I would buy more. On my wishlist, I had white slip ons (which are the only item I actually have), light blue high waisted pants (I got them but they're not as light as I wanted them to be), a massive silver statement necklace (the jewelry section was quite disappointing this time) and a midi length white pencil skirt (there were all colours you can imagine except for white). The both Primarks in Oxford Street were so over-crowded that I wasn't even trying hard to find anything and it was extremely uncomfortable to shop with a winter coat on and impossible to hold it in hands since there was no space. Apart from Primark, we visited New Look, River Island and Forever 21, where I would shop till I would drop if I had the money. It's a pity they're not available in the Czech Republic. I also added a skirt from Bershka and a Romwe sweater to this post :)


Jaro už se blíží, nemůžu se dočkat! /// The Spring is coming soon, can't wait!





Tak dlouho jsem jí hledala, až jsem jí našla! Poslední v Bershce za 200 Kč, měla jsem velké štěstí, protože si myslím, že by mi jí brzy někdo vyfouknul. Délka je od pasu po kolena a vypadá naprosto božsky s nějakými barevnými lodičkami (třeba těmi co mám nové z Primarku :))) /// I wanted this skirt for so long and I accidentally found it in Bershka in sales! I was very lucky because I bet someone would buy it soon. It looks amazing with colorful high heels (for example those I bought in Primark :)))




Jednoduché sportovní kraťásky (každé po 4 librách z Primarku) jsem loni v Praze sháněla snad všude,  a když už jsem nějaké našla, byly vzorované, což jsem nechtěla, takže tyto byly jasná volba ještě za tak krásnou cenu. Na léto ke slip ons jako dělané /// I couldn't find simple sporty shorts like this (Primark, 4 pounds each) in Prague last Summer so they were definitely a must-buy this time. They look perfect with slip ons



Uznávám, že na ramínku tenhle svetřík vypadá dost zvláštně, ale na těle vypadá opravdu pěkně - brzy se můžete těšit na outfit :) Je z Romwe a můžete ho najít TADY. /// I know this sweater looks a bit weird on a hanger but trust me, it looks amazing when you wear it - I'll post an outfit post soon :) It's from Romwe and you can find it HERE



Bohužel nejsou tak světlé jaké jsem původně chtěla, ale šíleně teď žeru cokoliv s vysokým pasem, takže jsem je koupila. Jsou z Primarku za 10 liber a strašně pohodlné na nošení :) /// Unfortunately not as light as I wanted them to be, but I'm obsessed with everything high waisted at the moment so I had to buy them. They are super comfortable. Primark, 10 pounds 



Mám doma samé masivná barevné náhrdelníky, tak jsem si za 2 libry v Primarku vzala tenhle minimalistický :) /// I only own massive and colorful statement necklaces so I bought this minimal one :) Primark, 2 pounds



Tyhle botky mám z New Look za 15 liber. V Primarku měli za 8, ale jen černé a já hroozně chtěla bílé :( Ale bude se v nich určitě chodit skvěle, už se na to těším /// These shoes are from New Look for 15 pounds. There were similar ones in Primark too and for 8 pounds but only in black :( And I wanted white ones so bad. I can't wait to wear them when it gets warmer, they'll sure be very comfortable.




Možná to je trošku úlet a nebudou se skoro k ničemu hodit, ale.. No asi vám jejich koupi nijak neobhájím, prostě mě zachvátil pocit jara, když jsem je viděla :D A za tu cenu! Jsou z Primarku /// Maybe they're a bit too extravagant and I won't be able to match them with a lot of stuff but.. The moment I saw them, I had this amazing Spring feeling that I had to buy them :D They're from Primark

Jezdíte do Londýna nakupovat? :)

2 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...