14 Aug 2015

OUTFIT - Tessie 14/8/2015

instagram -  @tessie93

Extrémně teplých a náročných 14 dní, kdy jsem téměř každý den dopoledne trávila na kurzu angličtiny a odpoledne v práci jsou za mnou a teď přijde snad už volnější konec prázdnin (a snad i ten déšť). Co mi udělalo ale velkou radost bylo zjištění, že mě stránka yournextshoes.com už podruhé zařadila do top 10 jewerly bloggers, tentokrát za měsíc červenec s mým all white lookem, link je ZDE. Vážím si toho a na počest šperků jich mám v dnešním outfitu hned několik. Ujíždím teď spíše na delších jednoduchých řetízcích a tyhle jsou všechny z H&M. Jen se trochu proklínám, že jsem tak před 3-4 lety všechny podobné, co jsem měla, prodala, protože už se mo nelíbily a vyměnila jsem je za masivní statement necklaces. Jaká ironie :D Ale to mě právě na módě baví! Jaké náhrdelníky nosíte nejradši vy? :)

Za fotky opět děkuji @adelxk :)

top -  OASAP, kimono - Missguided, šortky - DIY, řetízky - H&M, boty - Bershka







1 comment:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...