31 Aug 2015

OUTFT Adel 1/9/2015

Bílá labuť

instagram - @adelaka

Konečně po měsíci přidávám outfit a moc se omlouvám za mojí neaktivitu, ale jsou prázdniny, tak se jich snažím nabažit na maximum a netrávit tolik času za počítačem. :) Před týdnem jsem s vrátila z Chorvatska, kde to bylo nádherný, fotky můžete vidět na mém instagramu, a teď už zpátky do reality - udělala jsem poslední zkoušku a poslední dny volna chci věnovat hlavně práci, blogu a fitku (anoo fitku, protože jsem tam v létě byla asi 3x).
Na událost Cosmopolitan Pop-Up, o které si můžete přečíst v předchozím článku, jsem vyrazila pohodlně. Džínovina + bílá je nesmrtelná kombinace, s kterou se nikdy nespletete, a tu jsem i na dnešní akci volila. Jsou posledí teplé dny, tak chodím ven při každé příležitosti a užívám si jednoduchých letních outiftů, kdy není potřeba nic vrstvit. Na PragueBeach, kde jsme fotily tento outfit, bylo přímo krásné místo na focení - panorama s železničním mostem, řekou a labutěma. :) 









top Newdress - kraťasy Kendall&Kylie for Topshop - boty Converse AllStar - kabelka Michael Kors - brýle H&M 

7 comments:

  1. Už jsem ti to psala na instagram, ale musím to napsat znovu, ty vlasy máš takhle opravdu krásný!:)
    One blondie life

    ReplyDelete
  2. pěkný outfit, ale nejvíc se mi na tobě líbí tvé vlasy :D :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Adela ! Nice look! Greetz Edwin. foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  4. Dekujuu moc vsem :) vlasy teda takhle castejs!:D

    ReplyDelete
  5. Yep, šik outfit :)
    S tím letem a PC to mám stejně..a vůbec stačí mi každý den s ním 8 h v práci..

    Lukáš
    blog AJ LAF FEŠN

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...