15 Sept 2015

INSTAPOST #27

Tessie @tessie93


Moje růžovo zlaté radůstky <3


pro více fotek Adél i Tessie ČTI VÍCE



Konečně mám kosmetiku přehledně uloženou. Pořadače jsem ulovila v DM

Romantický detail ze dne, kdy ještě bylo léto v plném proudu. Náramky jsou z H&M

Nic moc kvalita, ale úžasný letní zážitek - viděla jsem Jamieho Dornana, který v Praze natáčel film Anthropoid!

Vysněné plavky Triangl Swimwear :))

Pracovní kabinkovka :) Super tričko s průstřihy na stránách je z H&M



Adél @adelaka

Muj novy matching set BABY GOT BACK z Dressinu - objednavej tady

Black and white

Fotka z dovolené v Chorvatsku <3 tak zase za rok moře

Už jsem asi závislá na nehtech! :D Tentokrát jsem šla do černé matné <3 top

Backstage z focení pro Cosmopoltan, těšte se na nové číslo s Terkou!:) Na fotce s Filipem Vaňkem, předním českým stylistou :)
Konečně si můžu fotit pořádný selfies :D aneb selfiestick forever 



4 comments:

  1. Téda, s Jamiem ti to děsně sekne! (:

    Don't forget to smile today!
    With love,
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, děkuju! :) uplně jsem se klepala, takže jsem ráda, že jsem zvládla aspoň křečovitej úsměv

      Delete
  2. super inšiprácia :) tie plavky su krásne a blushing hearts- na to pozeram už veeelmi dlho :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...