24 Sept 2015

OUTFIT - Tessie 24/9/2015

instagram -  @tessie93

Musím říct, že tenhle "photoshoot" patří k jedněm z mých nejoblíbenějších, co jsem na blog kdy dávala. Look jsme vyfotily s kamarádkou @adelxk při procházce Prahou (původně tedy spíš honbou za nějakým pěkným pozadím na fotky). Nakonec jsme skončily na schodech Rudolfina a sama jsem byla překvapená, jak pěkně podle mě i k takovému outfitu ladí. Ke konci se se mnou chtěl vyfotit i jakýsi německý hipster turista, ale bohužel, ani jeden jsme na fotce nevypadali nejlíp, takže jí nezveřejním :D Den jsme pak završily v Marthy's Kitchen, kde jsme si báječně pochutnaly na  jejich lívanečkách! Vřele doporučuju :)

top - Calvin Klein via answear.cz, sukně - ušitá od kamarádky, bunda - Pimkie, boty - Adidas









10 comments:

  1. So cool! Love the all white look :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! All white has become my favourite combo :)

      Delete
  2. Panečku! :-) to je krása pohledět!

    ReplyDelete
  3. Miluju bílou, takže tohle se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsme dvě :)) posledni dobou se mi ani jiná barva nosit nechce :)

      Delete
  4. Úžasné fotky :) mám bílou moc ráda, takže mě s ní nikdy nezklameš :) jinak moc pěkný blog!

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  5. Calvin Klein veci sú proste úžasné. Či už oblečenie alebo spodné prádlo. :) Outfit je jednoduchý a v jednoduchosti je krása ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc :) já zatím nic Calvin Klein kromě trička nemám, ale vyhlídlého toho mám hodně :D

      Delete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...