8 Sept 2015

OUTFITs do kanecláře

Přes léto jsme, jako většina studentů, obě pracovaly, abychom mohly utrácet za další oblečení, jak je naším zvykem. :D A protože jsme si za ty dva měsíce obě vystřídaly spoustu pracovních outfitů a v novém Cosmopolitanu o tom najdete nejeden článek, rozhodly jsme se vám ukázat, jak bychom šly do kanceláře my. Není to náš každodenní chléb, ale znáte naše motto - Nosit jeden styl je nuda!



Tessie a její pojetí pracovního dresscode

V kanceláři momentálně nepracuji ani jsem v minulosti nepracovala, takže mnoho oblečení, co by se do ní hodilo, doma nemám. Byla tedy pro mě výzva vymyslet, co bych si na sebe vzala. A protože mám ráda barvy, rozhodla jsem se kancelářský outfit oživit jasně červenou sukní. K ní jsem pak sladila už jen bíločernou klasiku. I když se v tomto stylu zatím úplně necítím, kdo ví co přijde v budoucnu.


sukně - newdress.com II sáčko - Massimo Dutti II košile - 3rd Wave II kabelka - Mango II boty - Zara II náhrdelník - Oasap II prsten - Rings & Tings





Adel a její look do kanceláře

Můj dnešní look nevyhovuje úplně dresscode předpisům, díky mému odhalenému břichu, ale já už si sebe představuji jako šéfku, takže to je dovoleno. Navíc sáčko stačí zapnout na jeden knoflík a není nic vidět. Tohle jsem si pořídila už v 16 letech a musím říct, že doteď mi spíše stálo ve skříni. Když jsem ho nedávno vytáhla, zjistila jsem, že je to vlastně super kousek, je trochu oversized a to teď letí! Přehodila jsem si ho dnes jen přes ramena na styl Olivie Palermo  a vyrazila! :) Miluju elegantní módu i streetovou, v tomhle jsem se cítila moc dobře. A za make-up jsem zvolila nude barvy, chtěli byste tutorial?:)









bralett Newdress
sako a šátek H&M 
kalhoty Bershka 
kabelka Vintage 
lodicky Botovo.cz

9 comments:

  1. Like the second photo :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  2. Oba dva outfity jsou super, i když do kanceláře, tak s malými kabelkami, asi ne..:D
    Já tedy pracuji v kanceláři, ale naštěstí nemáme žádný outfit a můžu tam v čemkoliv, téměř!

    ReplyDelete
  3. V tomhle případě zadání splnila jenom Tessie. Kombinace červené, bílé a černé je sice dost do očí bijící, ale držela se dresscode. Adela v tomto případě propadák, nejen že kombinace barev k sobě nejde, ale ten top, který vypadá jako podprsenka, si mohla odpustit.

    ReplyDelete
  4. Veľmi sa mi páči ten druhý outfit ! :) Pri prvom mi dosť bije do očí tá sukňa, ale inak je aj ten veľmi pekný :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Nice look! Greetz Edwin foto-edwin.nl

    ReplyDelete
  6. druhý outfit se mi líbí více, ale rozhodně ne do práce (ani jako šéfka :)) první outfit je do kanceláře super :)

    já si naštěstí do práce (kanceláře) mohu chodit v čem chci a jeden takový outfit je právě na mém blogu :) Puntíkatý blog - dnes nosím

    ReplyDelete
  7. Obe outfity sú super! Si kočka :)

    ReplyDelete
  8. Oba outfity jsou moc hezké :)
    eliskamala.blogspot.cz

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...