1 Oct 2015

OUTFIT - Adél 1/10/2015

Nastalo období nejvíce nevěrného počasí, kdy ráno je zima, tak se musíte nabalit, a odpoledne je o 10 stupňů více, takže vám v tom kabátu z rána bude zaručeně vedro. Na tohle mám jediný trik, a to nosit pod podzimním kabátkem tlustý svetr, který pak odpoledne narvete do tašky.. ale zase musíte mít takovou kabelku, do které se vám vejde. :D Tenhle outfit jsme fotily už odpoledne, takže nebyla taková kosa a mohla sem jít v mé oblíbené mikině When in doubt, vacation., kterou jsem si koupila sice v letní kolekci Kendall and Kylie pro Topshop, ale je dost teplá, takže jsem na její nošení musela počkat. :) 


A vlasy jsem si zkrotila přípravkem got2be pro žehlení vlasů a musí říct, že nechápu, proč jsem něco podobného doteď neměla. Se svými kudrnatými vlasy mi rovné vždy vydržely maximálně pár hodin, ale když si je poleju (ano, moc na tom nešětřím, aby to bylo pořádný :D) tímto sprejem, vydrží mi to krásně i do druhého dne jako od kadeřnice, s drobnou ranní úpravou samozřejmě. ;)







SNAPBACK STYLELORDS
MIKINA TOPSHOP Kendall & Kylie kolekce
JEANS ZARA
TENISKY NIKE Airmax
BATOH VINTAGE

8 comments:

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...